HTML

Amerikai (Rém?)Álom

Hey, hey, hey Here I go now Here I go in to new days (at the States...) Kedves barátaim, ismerőseim, érdeklődő kis mókusok! Mivel sokan jeleztétek, hogy írjak nektek mi a fene is van velem, élek vagy halok a football, a baseball a coca-cola, a canada dry(jah az pont nem), a gyorskaják és a hotdogárus kiskocsik országában, ezért létrehoztam egy blogot, mivel az iwiwen marha lassan jön be az üzenetküldés oldal. Tehát olvassátok nyugodtan, ha bizalmas információkat írok, akkor azt ne adjátok tovább. Írjatok néhány kommentet is, mivel engem is érdekel kik vagytok ti:D:D, pontosan kik olvassák és természetesen, hogy veletek mi történik itthon, otthon, bárhol! Remélem tetszik a tartalom, Üdv.:Spori, Gergő, KaGe, Katona stb.

Friss topikok

  • rita03: Szia! Rita vagyok! Hol lehetne veled felvenni a kapcsolatot, mert engem több minden érdekelne ezz... (2010.09.28. 22:06) Las Vegas
  • Gergő bá': Köszi a választ! Tényleg részletes. Lehet, hogy kereslek még. (2009.08.22. 22:19) 2. nap San Franciscoban
  • Gergő bá': Szia. Bár nem ismerlek, véletlenül találtam a blogod, folyamatosan olvasom és nagyon tetszenek az ... (2009.08.13. 19:56) More Flag, More Fun!
  • kisjoszi: Hali! Itt ülünk Vincével és Edda koncertet nézünk a YouTube-on. Azt beszéltük, ha hazajösz, akkor ... (2009.07.14. 20:35) On Duty
  • Elemke: Hejj! NEmkapod meg az emailjeimet jofiju? (2009.06.27. 00:15) Bar

Linkblog

Még itthon...

KaGe 2009.06.13. 22:47

Sziasztok!

 

Blogom első bejegyzését olvassátok, amit a fent említett okok miatt hoztam létre. Igaz, most még itthon vagyok, tehát semmi újat nem tudok felmutatni számotokra. Egy nappal az indulás előtt, még nem érzem a kapuzárási pánikot, szerintem a holnapi nap lesz a vízválasztó, mivel hétfőn hajnal 4-kor - jövő héttől már csak A.M. 4:00 - jön értem a transzfer, tehát nem valószínű, hogy fogok aludni, így szinte már holnap indulok. A reptérre három órával felszállás előtt kell ottlenni, az lesz még marha unalmas, ott ülni. Az egyik fóbiám, hogy itthon hagyok valami fontosat, ez nem olyan, mint a pulcsim, borotvám, kontaklencsetokom, amit a koliban hagytam, Zoli átvitte Viki hugához és fél nap múlva itthon is voltak a cuccok. Nem hiszem, hogy Barbi Becket-ig is utánam hozná az itthon felejtett dolgokat... Remélem nem hagyok itthon semmit.

 

Miért? Kivel? Hogyan? Hova?

A táborba kerülésemet a Campleaders KFT. menedzselte, ez egy kifejezetten erre specializálódott cég. Tulajdonképpen ez ilyen "dolgozzunk sokat olcsón a jenkiknek" program. De legalább az biztos(vagyis a "piszikszí" elég nagy), hogy nem adnak el kxrvának és a repjegy is olcsó volt így...

Egy Greylock nevű táborban leszek( http://www.campgreylock.com ), Becketben található, New Yorktól és Bostontól is 2.5 óra kocsival. Én mint méntenensz, azaz karbantartó fogok dolgozni. Réka állítása szerint, amelyik táborban ő tavaly volt, ott elég kényelmes meló volt ez, golfkocsival zúztak a táborban és megszerelgettek néha valamit. Majd elválik bele fogok-e dögleni vagy nem. A tábor egy sporttábor, tehát baseball, foci(mind a két típusa), tenisz és kosárlabda pályák tömkelege jellemzi, amelyeken nyilván én fogom nyírni a füvet. Mondjuk a kosár és salakos teniszpályákat távmunkába is elvállalnám. Azt ígérték, hogy használhatjuk a sporteszközöket munkaidőn kívül(belül), tehát nehogy kockahassal jöjjek haza, ha esetleg beköltözök a kondiba.(itt piszikszí értéke valóban pici) Viszont szeptemberben nem lesz gond a talentfutás az biztos.:)

Remélem sokan fogjátok olvasni, és kommentekben gazdag blog lesz!

 

Üdv. még itthonról,

KaGe

 

 

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kage.blog.hu/api/trackback/id/tr21183378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

psychocska 2009.06.13. 23:12:17

1 olvasód már van :D
üdv

Béci

k0ri 2009.06.14. 01:07:24

na én is figyelem a blogot kiváncsi vok milyen szar a válság közepén usaba:D
süti beállítások módosítása