HTML

Amerikai (Rém?)Álom

Hey, hey, hey Here I go now Here I go in to new days (at the States...) Kedves barátaim, ismerőseim, érdeklődő kis mókusok! Mivel sokan jeleztétek, hogy írjak nektek mi a fene is van velem, élek vagy halok a football, a baseball a coca-cola, a canada dry(jah az pont nem), a gyorskaják és a hotdogárus kiskocsik országában, ezért létrehoztam egy blogot, mivel az iwiwen marha lassan jön be az üzenetküldés oldal. Tehát olvassátok nyugodtan, ha bizalmas információkat írok, akkor azt ne adjátok tovább. Írjatok néhány kommentet is, mivel engem is érdekel kik vagytok ti:D:D, pontosan kik olvassák és természetesen, hogy veletek mi történik itthon, otthon, bárhol! Remélem tetszik a tartalom, Üdv.:Spori, Gergő, KaGe, Katona stb.

Friss topikok

  • rita03: Szia! Rita vagyok! Hol lehetne veled felvenni a kapcsolatot, mert engem több minden érdekelne ezz... (2010.09.28. 22:06) Las Vegas
  • Gergő bá': Köszi a választ! Tényleg részletes. Lehet, hogy kereslek még. (2009.08.22. 22:19) 2. nap San Franciscoban
  • Gergő bá': Szia. Bár nem ismerlek, véletlenül találtam a blogod, folyamatosan olvasom és nagyon tetszenek az ... (2009.08.13. 19:56) More Flag, More Fun!
  • kisjoszi: Hali! Itt ülünk Vincével és Edda koncertet nézünk a YouTube-on. Azt beszéltük, ha hazajösz, akkor ... (2009.07.14. 20:35) On Duty
  • Elemke: Hejj! NEmkapod meg az emailjeimet jofiju? (2009.06.27. 00:15) Bar

Linkblog

More Flag, More Fun!

KaGe 2009.08.12. 16:29

Sziasztok!

 

Egy nagyon kemeny 14 oras alvas utan felebredve, megreggelizve irom nektek a kis blogomat ismet. Tegnap munka utan megvacsoraztam, aztan akartunk internetezni, de nem jott ossze, mert hivtam Vikit es alig birtam mar beszelni, aludtam el a telefon mellett, pedig egy gagyi muanyag szek van mellette, nem igazan kenyelmes. Hetkor gondoltam ledolok egy kicsit aludni, mielott netezek, ebbol az lett, hogy ma reggel 9 elott keltem fel.

Ma van dayoffom, igaz hetfon lenne, de hetfon elvittek minket a SixFlags nevezeto vidamparkba es mivel csak reggel dolgoztunk 1 orat, ezert mondtam inkabb nem hetfon lennek szabadnapos.:D Ez a vidampark ilyen... BESZAAAAAAAARSZ!!!! ... olyan jo. Bementunk es goindolkodtunk mivel is kezdjuk, nyilvan a legnagyobb hullamvasuttal. Ropke 45 perc sorbanallas utan fel is tudtunk ulni. Elkezdtek huzni felfele, addig meg mindenki vigyorgott, de az elso 'leejto' olyan 89,9 fokos lehetett, nem erintkeztem nagyon a szekkel, majdnem szabadesesben nyomtuk. Utana olyan hirtelen vegelett az emelkedoknek, hogy amikor elkezdtunk lefele menni rola, mindig olyan erzesem volt, hogy most repulunk el a ....ba.:D:D Jah 77mile/h a sebessege, az baratok kozott is 123km/h... Aztan kobement egy nagy fakja korul ott ereztuk a lang meleget, majd egybol bement egy sotet alagutba, ahol meg szarazjeg felhok voltak... Oriasi!!! Aztan felultunk egy ilyen Screamer, necezetu dolgora, mar a neve is biztato. Ez egy kb 20 emelet magas cucc, felhuznak a foldrol majd szabadesesben esel vissza. Csak kicsit uvoltottem... Annyira mar nem, mint a hulolamvasuton, mert mar nem volt annyi hangom. Aztan meg meg ket hullamvasut. Egy olyan amiben foggu szekek vannak hasonloan kemeny mint az elso, meg a Batmannel nyomtunk meg egyet, szinten hullamvasut. Robin mellett ultem.;) A masik ket hullamvasutat jobban elveztem, mert mar tudtam mire szamitsak, a harmadikon, mar nem szoritottam az ulest, hanem kalimpaltam a kezemmel, mint azt sokan masok nyomtak, valami oriasi... Hasznaltam mar ezt a szot ebben a bejegyzesben? Oriasi.

Na meg kiprobaltam magam a harompontos dobalasban, vagjatok ami az All Star Galakon van. Sima 10 dodo volt. Jatek utan realizaltam, hogy 2000 HUF.:D Na a taborban mindig nyerem a 33as versenyeket, olyat jatszunk ahol 3 pontosokat is kell dobni, altalaban 10bol 6-t bevagok, vagy tobbet. Na itt volt 40 mp 12 labdara. Nyilvan a szelso 4bol 3 kijott a gyuru toverol, 1 homaly. Masodik 4bol egy bement csont nelkul (without bone), utolso 4bol, meg egyet benyomtam, az gyonyoru volt, es 3 lejott a toverol. Az utolso labda 2 pontos, az persze korbement a gyurun is kijott... A lenyeg nem valtoztat, szart se nyertem, 2 pontom volt, 4nel adnak ajandekot. A japcsi gyerek LA-s kosarmezben ugy dobott, mint egy lany o persze 4et bedobott, de a tobbi alig erintette a gyurut.:D:D

Ennyi volt a lenyeg, mar csak 4 munkanapom van, aztan nyomaton a trippet. Mar megvan a repjegyem mindenhova, San Francisco, Vegas, Washington, New York, meg meg ki tudja mi fog beleferni a kornyezo kis varosok kozul. Mar van szallas az elso kettoben. Meg Washingtonban meg New Yorkban nincs. Ma feogjuk remelem lelfoglalni. Jah meg akarok menni megint, SixFlagsbe!!! Frisco mellett is van egy!

Minden jot!

Udv.:KaGe

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kage.blog.hu/api/trackback/id/tr301305390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gergő bá' 2009.08.13. 19:56:49

Szia. Bár nem ismerlek, véletlenül találtam a blogod, folyamatosan olvasom és nagyon tetszenek az élmények.

Arra lennék kiváncsi, hogy melyik cég programjával jutottál ki és mennyi volt a program összköltsége?
A másik, hogy a költőpénzt otthonrol vitted, saját zsebpénz, vagy a kint keresett fizetést költöd?
Elég a fizetés az utazgatásra? Vagy kell egy kis otthon megspórolt kiegészítés?

Köszönöm a válaszaidat és további jó munkát valamint jó szórakozást kívánok!
süti beállítások módosítása