HTML

Amerikai (Rém?)Álom

Hey, hey, hey Here I go now Here I go in to new days (at the States...) Kedves barátaim, ismerőseim, érdeklődő kis mókusok! Mivel sokan jeleztétek, hogy írjak nektek mi a fene is van velem, élek vagy halok a football, a baseball a coca-cola, a canada dry(jah az pont nem), a gyorskaják és a hotdogárus kiskocsik országában, ezért létrehoztam egy blogot, mivel az iwiwen marha lassan jön be az üzenetküldés oldal. Tehát olvassátok nyugodtan, ha bizalmas információkat írok, akkor azt ne adjátok tovább. Írjatok néhány kommentet is, mivel engem is érdekel kik vagytok ti:D:D, pontosan kik olvassák és természetesen, hogy veletek mi történik itthon, otthon, bárhol! Remélem tetszik a tartalom, Üdv.:Spori, Gergő, KaGe, Katona stb.

Friss topikok

  • rita03: Szia! Rita vagyok! Hol lehetne veled felvenni a kapcsolatot, mert engem több minden érdekelne ezz... (2010.09.28. 22:06) Las Vegas
  • Gergő bá': Köszi a választ! Tényleg részletes. Lehet, hogy kereslek még. (2009.08.22. 22:19) 2. nap San Franciscoban
  • Gergő bá': Szia. Bár nem ismerlek, véletlenül találtam a blogod, folyamatosan olvasom és nagyon tetszenek az ... (2009.08.13. 19:56) More Flag, More Fun!
  • kisjoszi: Hali! Itt ülünk Vincével és Edda koncertet nézünk a YouTube-on. Azt beszéltük, ha hazajösz, akkor ... (2009.07.14. 20:35) On Duty
  • Elemke: Hejj! NEmkapod meg az emailjeimet jofiju? (2009.06.27. 00:15) Bar

Linkblog

SFO/4

KaGe 2009.08.22. 09:53

Sziasztok!

Utolso ejszakamat keszulok eltolteni San Franciscoban. A mai nap is elmenyekben gazdag es egyben faraszto volt. Delben sikerult elindulni a hostelbol, az AT&T park fele vedtuk az iranyt. A stadion mellett van egy hid es ha hajo jon felemelik... Eleg kemeny volt, pont lattunk egy ilyet, fel is vettem videora, majd otthon feltoltom youtubera.  Na de a stadion kiralyul nez ki, Facebookon van is fent kep. Utana lezuztunk a tengerpartra, vittem uszogatyat hatha es mivel meleg volt meg is martoztam a Csendes-oceanban. A viz marha hideg volt, de nem volt sokkal hidegebb, mint a greylocki to. Mikor kijottem a vizbol lattam is egy felhivast az oszlopra ragasztva, hogy agressziv oroszlanfokak vannak a kornyeken es augusztus 19-20-an jelentettek is foka tamadast. Meg is koszontem a reszvetelt nem kene megint beprobalni. Valamint eszembe jutottak a kiscapak amiket a csavok fogtak 200m-re onnan... Ennyit arrol, hogy eleinte elveztem.

Aztan visszjottunk a szallasra, kimostam a ruhaimat 2.50-ert szaritassal egyutt. Majd bementunk a varosba megnezni SFO-t kivilagitva. Nagyon szep. Mentunk egy kort oda-vissza a cable carral.

Kocsog nigger belenk is kotott az egyik utca sarkon, ott "white guy"ozott, nekem mar okolben volt a kezem(Elemnek is mint utolag megbeszeltuk), ha van valami, de csak a szaja jart. "Ugy jottem ebbe az orszagba, hogy megvaltoztatom az allaspontomat es nem leszek eloiteletes. De nem lehet..."/Elem/ Es tenyleg nem, nem nagyon van pozitiv pelda. Annyiban valtozik, hogy nem csak a negerek faszok hanem a mexicoiak is, mint a ciganyok, kulsore abszolut, viselkedesre szinten.

De ennek ellenere jo volt ez a SFO, mondjuk Las Vegas miatt izgatott vagyok nagyobb elvarasaim vannak, mint SFO-val kapcsolatban. A szallastol 15 percre lesz a mini Paris vagy mi a csoda.:D Tudjatok Eiffel torony az egesz. A belvaros, a legnagyobb utca kaszinokkal 30 perc. Ez a busszal megtett utnak az ideje, veszunk majd valami pass-t es nyomjuk par napig ingyen.

Na de most eltolom, mert 10-og el kell hagyni a hostelt reggel.

Monden jot!

Vegasbol irok majd, hogy tuleltem-e a repuloutat!

Udv,

KaGe

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kage.blog.hu/api/trackback/id/tr41330187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása