HTML

Amerikai (Rém?)Álom

Hey, hey, hey Here I go now Here I go in to new days (at the States...) Kedves barátaim, ismerőseim, érdeklődő kis mókusok! Mivel sokan jeleztétek, hogy írjak nektek mi a fene is van velem, élek vagy halok a football, a baseball a coca-cola, a canada dry(jah az pont nem), a gyorskaják és a hotdogárus kiskocsik országában, ezért létrehoztam egy blogot, mivel az iwiwen marha lassan jön be az üzenetküldés oldal. Tehát olvassátok nyugodtan, ha bizalmas információkat írok, akkor azt ne adjátok tovább. Írjatok néhány kommentet is, mivel engem is érdekel kik vagytok ti:D:D, pontosan kik olvassák és természetesen, hogy veletek mi történik itthon, otthon, bárhol! Remélem tetszik a tartalom, Üdv.:Spori, Gergő, KaGe, Katona stb.

Friss topikok

  • rita03: Szia! Rita vagyok! Hol lehetne veled felvenni a kapcsolatot, mert engem több minden érdekelne ezz... (2010.09.28. 22:06) Las Vegas
  • Gergő bá': Köszi a választ! Tényleg részletes. Lehet, hogy kereslek még. (2009.08.22. 22:19) 2. nap San Franciscoban
  • Gergő bá': Szia. Bár nem ismerlek, véletlenül találtam a blogod, folyamatosan olvasom és nagyon tetszenek az ... (2009.08.13. 19:56) More Flag, More Fun!
  • kisjoszi: Hali! Itt ülünk Vincével és Edda koncertet nézünk a YouTube-on. Azt beszéltük, ha hazajösz, akkor ... (2009.07.14. 20:35) On Duty
  • Elemke: Hejj! NEmkapod meg az emailjeimet jofiju? (2009.06.27. 00:15) Bar

Linkblog

California Uber Alles!!

KaGe 2009.08.17. 23:32

Sziasztok Sumakok!:D:D

 

Udvozletem kuldom San Franciscobol a melegek fovarosabol, California allambol. Nehezen de megtalaltuk a hostelt, mivel a szemetek atraktak egy masik hostelbe a foglalasunkat. (Tulajdonkeppen Elem baszta el.) Tegnap este 5:30kor indultunk a taborbol New Yorkba, kiraktak minket a buszbol, majd egy taxival nyomtuk az INtenatioinal hostelig. Robin foglalt ott szobat, kb 35 fok volt bent, leraktuk a borondot es lezuztunk a Time Square-re metroval. Este 11-12 korul tokig van emberekkel, de jofejek, mert annyira tetszettem nekik, mindenki le akart rajzolni. (5$-ert) Na aztan visszamentunk a hostelhez Robinnal, vettem 2 Coronitat(Corona ahogy itt hivjak) es elfogyasztottuk a hostel elott papirzacskobol, mert igy lehet inni az utcan. A kedvenc skot haverom elkisert a metroig, majd majdhogynem konnyes bucsut vettunk egymastol. C vonattal akartam menni a Columbia Circle-ig majd A vonattal a JFK-ig. Vartam 15 percet, jott egy A metro a C vonalan. "Basszaisten" felszalltam. Szepen haladt az A metro vonalan, amikor szepen letert az F vonalara. Na gyorsan megkerdeztem egy testvert azt mondta ne izguljak odamegy az. Na ket talalkozasi pontja van az A-nak meg F-nek es az egyik elhagyta, majd a masikon visszatert a vonalara. Kicsit kusza ez igy leirva, de 5-6 metromegallonyit izzadtam, hogy a varos masik vegen lyukadok ki. (mondta az ovszer) Aztan persze lemerult a telom, nem tudtam beallitani az ebresztot, igy nem tudtam aludni sem, pedig volt 2.5 oram a repulo indulasaig. 6kor mentem a kapuhoz, 6:30kor lehetett beszallni, elaludtam a szeken es 6:37kor keltem fel.:D:D Ne a felszallast vegigaludtam, valahol a Nevadai sivatag kkozepen kelhettem fel, marmint a MovingMap azt mutatta. Aztan elaludtam megint es a leszallas elot 40-50 perccel keltem fel. Csomagom megvolt faszan, Elemre vartam 15-20 percet, de vegul megerkezett. Bart-tal nyomattuk Friscoba a repterrol, majd taxival a hostelig, mert az Istennek nem talaltuk meg. Egy arab csako a tulaj, nekem kisebb az akcentusom szerintem.

Most megyunk nezunk valami kajat, meg sztem pihi este majd megyunk belevetjuk magunkat a nem tudom mibe.

Jah es Atesz!!! A palmafarol meg megvan a kep!!:D:D:D

Udv Nektek,

KaGe

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kage.blog.hu/api/trackback/id/tr91316521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása