HTML

Amerikai (Rém?)Álom

Hey, hey, hey Here I go now Here I go in to new days (at the States...) Kedves barátaim, ismerőseim, érdeklődő kis mókusok! Mivel sokan jeleztétek, hogy írjak nektek mi a fene is van velem, élek vagy halok a football, a baseball a coca-cola, a canada dry(jah az pont nem), a gyorskaják és a hotdogárus kiskocsik országában, ezért létrehoztam egy blogot, mivel az iwiwen marha lassan jön be az üzenetküldés oldal. Tehát olvassátok nyugodtan, ha bizalmas információkat írok, akkor azt ne adjátok tovább. Írjatok néhány kommentet is, mivel engem is érdekel kik vagytok ti:D:D, pontosan kik olvassák és természetesen, hogy veletek mi történik itthon, otthon, bárhol! Remélem tetszik a tartalom, Üdv.:Spori, Gergő, KaGe, Katona stb.

Friss topikok

  • rita03: Szia! Rita vagyok! Hol lehetne veled felvenni a kapcsolatot, mert engem több minden érdekelne ezz... (2010.09.28. 22:06) Las Vegas
  • Gergő bá': Köszi a választ! Tényleg részletes. Lehet, hogy kereslek még. (2009.08.22. 22:19) 2. nap San Franciscoban
  • Gergő bá': Szia. Bár nem ismerlek, véletlenül találtam a blogod, folyamatosan olvasom és nagyon tetszenek az ... (2009.08.13. 19:56) More Flag, More Fun!
  • kisjoszi: Hali! Itt ülünk Vincével és Edda koncertet nézünk a YouTube-on. Azt beszéltük, ha hazajösz, akkor ... (2009.07.14. 20:35) On Duty
  • Elemke: Hejj! NEmkapod meg az emailjeimet jofiju? (2009.06.27. 00:15) Bar

Linkblog

DAYOFF AGAIN???

KaGe 2009.06.22. 18:56

Sziasztok Mokusok!

 

Ma mar megint DayOff-m van, de most csak nekem. Ma 7-re kellett jonni dolgozni lecsekkoltuk a kocsikat jo-e az olajszint, meg ilyenek, aztan 7:30kor reggeli es akkor realizaltuk mit is mondott Tom a melo elott... A heten mindenkinek ki kell venni egy szabadnapot, mert vasarnap is melozni kell, ezert mindennap 6an dolgozunk es a 7. pihen. Na mivel mindenki ockodott ma pihenni, ha mar egyszer felkelt 6:30-kor, igy en elvallaltam, legalabb nem alszom vegig a szabadnapomat. --Kozben valami angol biccs megint nem tud valamit a gepen itt mellettem igy megint en mutatom meg neki. Balfasz2.-- 

Tegnap delutan elmentunk egy Plazaba. Egy dagadt(nyilvan az) amerikai gyerek vitt el minket a kisbusszal, de nem csak dagadt hulye is, mert a marhaja eljott ertunk ugy, hogy nem volt berakva a kisbuszba az ules, mert valami cuccot szallitott vele Tom delutan... Nyilvan nem tunt fel neki, hogy csak a ket elso ules van bent es hianyzik 5 sor mogule... Aztan meg mikor elindultunk, rajott hogy a penztarcaja nincs nala, igy azert is visszament. Na odaertunk, rafugott a gyerek a jatekteremre... Tipikus. Egy heti fizetesemet otthagyta. Na aztan elmentem szetnezni, minden marha olcso, vettem egy fem kulacsot 5$-ert, meg valamit, ami lehet ajandek lesz, tehat nem nagyon irnam le. 13-20$-os orakra 5 ev garancia... Ruhakat 7-15 $-ert dobaljak utanad... Mondjuk a cipok ugyanolyan aron vannak nagyjabol, olyan 100-130$ egy Nike cipo. Vasarolgatas kozben rabukkantam Robinra meg a dagadt marhara, pont GuitarHero-ztak egy MediaMarkt szeru boltban. Van ilyen Band szett, tehat van 2 gitar, meg dob hozza. Na egybol mentem kiprobalni, mivel eletemben 3 percet jatszom billentyuzeten a guitarheroval, azt hittem nem fog menni. Na en easy-n nyomtam 97%-ot a Csopszuit jatszottuk. Na utana RHCP-t probaltuk, mondom jo lesz a medium, erre mondja nekem a dagi, hogy neked az nehez lesz, mondtam neki, hogy nem igazan erdekel ha elbaszom, erre nyilvan o mediumon csinalt 82%-t en 92%-t... Ahogy Anar mondana: "What`s up bitch?!?!?!?!"

Na aztan visszajottunk, vacsora utan egybol foci. John(angol srac, 160cm, futobolond, pont ugy nez ki, mint a csavo a telefonreklamban... megvan: Joe Cole) mar nyilvan a sporthall-ban volt es dekazgatott, mentem en is harman tartottuk a levegoben a labdat, valami masik angol arccal. Aztan megerkezett Anar, Zoli meg egy par srac. Az egyik angol gyerek olyan szinten ingerel, hogy megorulok. Ilyen 100%-ig unszimpatikus feje van, es a hajat 30 percig allitja. Egyszer voltam WC-n olyan 15 percet, mikor bementem, mar egy fel doboz zsele volt a hajan, mikor kijottem meg mindig a zselet pakolta ra meg szaritotta... Es ezt mar mondta Sanya meg Adam is, hogy ugyanez megtortent veluk is. Nyilvan egy nyari sporttaborban folyamatosan jol kell kinezni. Na lenyeg, hogy ez a marha ellenunk volt, az ukran sraccal Anarral, meg Johnnal, en voltam Zolival meg mindegy ki a masik ketto, de Justin is velunk volt, akinek annyi koze van a focihoz, mint nekem a Lacross-hoz(sosem probaltam, de szeretem nezni). Na le is oktattuk az Ukran-Angol negyest.:D Vezettunk vagy 5-el erre megszolaltak, hogy gyoztes golig jatszunk, erre persze kaptunk egyet.:D Meg vagy 3 golunkat elvettek, mert szerintuk nem lehet derek folott passzolni, meg golt rugni. Mondjuk a gol az rendben van, mert ket bolya a kapu, de ugyanmar olyan esernyoket kaptak egy kosarlabda palyan, hogy ororm volt nezni. Anarral vegig mely parbeszedet folytattunk, amikor elhaladtunk egymas mellett, a kovetkezo szavak kombinaciojabol: bitch, cock, suck, mother, fuck.:D Oriasi nagy golt vertem nekik.:D Rugtam vagy harmat, aztan a 4. ugy volt, hogy Zoli rampasszolta, mogottem Anar atleptem a labdat kapott egy kotot, majd megkerultem es besetaltam vele.:D:D:D Fel percig rohogtem, alig birtam allni.:D:D:D Amit en kaptam...:D:D Az elobb felsorolt szavak, osszes letezo permutaciojat halottuk, plussz a Hungarian, meg elmondta, hogy csak szerencsenk van.:D:D Na az elobb emlitett, unszimpatikus gyerek, akit reggelig tudnek utni, az meg akkora arccal focizott, de o is kapott vagy 2-3 kotot... Bitch...

Utana kosaraztunk a tobbiekkel, a magyarokkal, meg jott Anar is, de ot nagyon utaljak, mert amig Zoli meg en hagyjuk oket jatszani, Anar nem enged a 21-bol...:D Na meg 1-2 mexicoi arc, de ez volt a baj, mert az egyik mexicoi csajszit szajon vagtam veletlenul.:S Kis ugyesen kosarazik, elmentem mellette, jott utanam es beleszaladt a kezembe, pont amikor hatra lenditettem. Mondjuk eljatszotta a nagyhalalt, de tenyleg eltalaltam...:S Na aztan csak dobalgattunk kicsit es rajottunk, ha csont nelkul dobsz be egy 3 pontost, akkor azt ugy kell mondani angolul, hogy "without bone"...:D:D:D:D:D:D

Na igen, Zoli valami lannyal beszelt a csaj meg beszolt neki valamit, erre Anar ennek fultanuja volt es ugy reagalt, hogy: "She is just a girl. KILL HER BY KICK!!!!" :D:D:D:D:D Ket napja ezen rohogunk.

Folytatodik a vilag kulonbozo orszagaibol erkezett emberek magyarnyelvoktatasa. Tehat, ha a konyhan dolgozok kozul valaki azt mondja neked lengyel/orosz/mexicoi vagy barmilyen akcentussal az ebednel, hogy: "Jo a seggedt, ko kola??", mar fel sem veszed, csak valaszolsz angolul, hogy a tied sem rossz es megkoszonod.:D:D Es biztos lehetsz benne, hogy Danival vagy Zolival egyutt vagtak fel a repat ebed elott a konyhan. Meg a masik a "Mi a palya autopalya?!?!" egy neger szajabol...

Na igen, Dani megtanitotta a Hungarian Pussy Songot az egyik lengyel csajnak, meg mar azota Robinnak is megtanitottam, a szoveg a kovetkezo:

Pina pina punci vagina is nunci,
Megtanitunk teged, hogyan is kell nyalni,
Jobbra is balra is, xxxxxx korbe-korbe,
Hogy ha nem kapsz levegot, abba kell am hagyni.:D:D:D

El kellett utaznom Becketbe, hogy ezt megtanuljam... WOW.:D

Robin ma reggel Sanyival dolgozott, aki nem tudja hogy van a kenyer angolul, de Robin delre, olyan valasztekosan karomkodott magyarul mint az allatt. Mondjuk a kedvenc szava a "fakanal"...:D:D Es mi is probaljuk neki leforditani amit megtanult pl. cockhat meg ilyen hasonlok. De emelett a "hideg", "meleg", "finom" es hasonlo szavakat is elsajatitotta Robin. Jah igen, ha valaki azt mondja neked angolul, hogy "You deserve a wooden spoon", akkor az azt jelenti kocsog vagy, nem azt, hogy neked akar adni egy fakanalat!:D:D

Azt el is felejtettem mondani, hogy itt mas idoszamitas van, 7 perccel elore kell allitani az orat, mert az a GreyLockTime... Sajat ter-ido kontinuumunk van.

Ma tehat nem csinaltam semmit, csak fekudtem aludtam, meg majd este megint megyunk ebbe a plazaba, nincs sok ertelme, de most minek uljek itt a taborban. Most megyek lecsekkolom a konditermet szerintem, meg elotte futok/kosarazok egyet. Holnaptol korankeles, mert a konyhasokkal eszunk, de nem gaz.

Minden jot nektek from the "middle of nowhere",

KaGe voltam

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kage.blog.hu/api/trackback/id/tr91201615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MC VAGINA 2009.06.24. 12:57:22

csak így tovább gergoke...
süti beállítások módosítása