HTML

Amerikai (Rém?)Álom

Hey, hey, hey Here I go now Here I go in to new days (at the States...) Kedves barátaim, ismerőseim, érdeklődő kis mókusok! Mivel sokan jeleztétek, hogy írjak nektek mi a fene is van velem, élek vagy halok a football, a baseball a coca-cola, a canada dry(jah az pont nem), a gyorskaják és a hotdogárus kiskocsik országában, ezért létrehoztam egy blogot, mivel az iwiwen marha lassan jön be az üzenetküldés oldal. Tehát olvassátok nyugodtan, ha bizalmas információkat írok, akkor azt ne adjátok tovább. Írjatok néhány kommentet is, mivel engem is érdekel kik vagytok ti:D:D, pontosan kik olvassák és természetesen, hogy veletek mi történik itthon, otthon, bárhol! Remélem tetszik a tartalom, Üdv.:Spori, Gergő, KaGe, Katona stb.

Friss topikok

  • rita03: Szia! Rita vagyok! Hol lehetne veled felvenni a kapcsolatot, mert engem több minden érdekelne ezz... (2010.09.28. 22:06) Las Vegas
  • Gergő bá': Köszi a választ! Tényleg részletes. Lehet, hogy kereslek még. (2009.08.22. 22:19) 2. nap San Franciscoban
  • Gergő bá': Szia. Bár nem ismerlek, véletlenül találtam a blogod, folyamatosan olvasom és nagyon tetszenek az ... (2009.08.13. 19:56) More Flag, More Fun!
  • kisjoszi: Hali! Itt ülünk Vincével és Edda koncertet nézünk a YouTube-on. Azt beszéltük, ha hazajösz, akkor ... (2009.07.14. 20:35) On Duty
  • Elemke: Hejj! NEmkapod meg az emailjeimet jofiju? (2009.06.27. 00:15) Bar

Linkblog

All in one!

KaGe 2009.06.20. 22:45

Sziasztok!

 

Fuha, nem is tudom hol kezdjem. Nagyon gyenge a net ezert nem nagyon volt alkalmam irni, meg mindig van mas dolgunk.

Utazas!

Budapestrol Zurichbe egy kis gagyi geppel repultunk, nyilvan az utolso sorban volt jegy, tehat marha hangos volt a turbina miatt. Utana mar egy nagyobb geppel mentunk NY-ba, volt lcd kijelzo az elottem levo ulesen, jatekok, filmek, zenek, az osszes rekord a tenniszes jatekban a Spori nev mellett van.:D Hamar elrepult az a 8:40 perc. Ertitek, elrepult...
New Yorkban egy hostelben szalltunk meg. Zoli meg en voltunk egy szobaban, meg 4 angol gyerek, marha budosek voltunk igy hatan alig tudtam elaludni...:D Meg felkeltem 3` percenkent megvan-e a cuccom. Megneztuk a kornyeket, a central park mellett voltunk 100m-re. Mindenhol gyorsetterem, negerek, gyorsetterem, negerek, melegneger...Azegesz. Vettunk egy menut 4.5$/ert, akkor sajtburgerrel, hogy egy otthoni BigMac elszegyelne magat... Masnap megneztunk valami templomot a kozelben, a becsi Stephans dohm kispista ahhoz kepest. 1kor indultunk a busszal Becketbe, 3.5 ora volt az ut, vettek nekunk pizzat, innivalot Azegesz.:D

Elet a kempben...

Kiderult, hogy vagyunk vagy tizen magyarok a taborban, mert ugye a CCUSA-s embereket nem szamoltuk, csak a Campleaders-eket. Mindannyian jofejek. A szobaban van ket cseh srac, egy ukran, 2 magyar es egy skot, meg en. Nezzuk sorba. Anar az ukran srac, ahogy Jocoval szoktuk mondani, ilyen "csendes hulye". Ritkan beszel, de akkor beszarsz a rohogestol. Egy mindennapos prabeszed:

- Get out m! way, cocksucker! (nem is hallja mindasz, mert zenet hallgat, kiveszi a fulest)

-Hehh? (kis gondolkodas) Fuck you!!
Mindezt olyan orosz akcentussal, hogy megorulsz a nevetestol. A ket cseh srac eleg balfasz nem nagyon tud az egyik angolul, igy mindig csak csehul beszelnek. Idegesit, de ahogy a skot srac mondana: "Leszarom!" (Kitol tanul ilyeneket???) A ket magyar srac jofej, az egyik koppra olyan mint Gyarmati baratom volt a kozepiskolaban, mozgasa, beszede, nezese, tehat a kozepiskolas evek jutnak eszembe rola, es ez jo.

A skot srac meg oriasi arc. Nagyon segitokesz, es marha sokat tanulok tole angolul. Robinnak hivjak, ebbol kifolyolag ay ukran srac Batman. A golfkocsi amivel jarunk az a Batcar... En meg egy masik SUperhero vagyok, PapaSmurf... Azaz torppapa, mert 2. nap szakadt az eso, mindenkinek sarga, nekem meg kek esokabatom volt... Zoli lett Z-man, az egyik cseh srac pedig Superted, azaz szuperteddy...Topbbiek meg gondolkodnak azon, "What kind of superhero would you like to be?" Tehat a tarsasag kiraly.

Hogyan telik egy nap??

Olzan 7:30-8:00 korul kelunk, reggelitorna(????), majd reggeli, 9:30-10:00 kezdunk dolgozni, 12:30-ig, 1 ora ebedszunet, majd dolgozunk olyan 4:30-ig, 5:00-ig.

A melo nem rossz. Elso nap a szemeteszsakokat szedtuk ossze, raktuk egy pickupra es elvittuk kidobni. Nem sok minden. Masnap 9kor kezdtuk a napot, megtanultunk vezetni. MIndenki ment "Szardzs"-al egy kort az automata valtos DODGE-al. Viccesen egyszeru vezetni, de bohom nagy. Szakadt az eso, kaptunk esokabatot, de az edzocipom atazott., mint allat. Egesz nap azon gondolkodtam, hogy mi az anyamat keresek en itt egy szajba....ott amerikai kisvarosban es azok szarra, faleveles zsak szallitasa kozben. Na ez a nap nagyon troger volt. Este elmentunk a Walmartba kaptunk Lucastol(egyik az igazgatok kozul) munkaruhat, meg cipot. Eleg allat acelbetetes, vizallo bakancsot kaptunk, ami otthon vagy 30ezer lenne, itt 45$. Most mar eshet az eso.

Tegnapi nap eleg laza volt. Egesz delelott csak egy WC/t csereltunk ki, gondoltam milyen szar melo lesz, de semmi extra meg csak budos sem volt, nem tudom hogy csinaljak. Delutan megint faleveles zsakok kovetkeztek. Meg 1-2 agyat szallitottunk ide-oda a pickuppal. Van egy bazi nagy Ford is ay is beadja. Van bennuk vagy 3ezres motor legalabb. Ma pedig fat vagtunk. NEm am kezzel, mit kepzelsz, ez amerika. Hidraulikus favago gep, belerakod a fat, rekuldi a "fejsze fejet" es kette vagja, majd 2` meterre levo kishazba golfkocsival szallitottuk at. Meg persze leveles zsak.

A fonokok jofejek Szardzs az egyik, mindig viccel, de az enyemet nem erti. Keves volt a kocsiban az ablakmoso folyadek es mondtam, hogy szerezzunk egy kis Gaterade/t, mert az ebedloben kb 5 fele szinu Gaterade van es elneveztuk ablakmoso folyadeknek, mert pont olyan. Na erre visszakerdezzett, miert akarok en gaterade-t onteni a motorba. Mondtam neki, hogy inkabb hagyjuk. Van meg "Maddog"(orultkutya), na o mondta, hogy menjunk munkaidoben is inni ha megszomjazunk es ha valaki szol miatta, mondjuk meg ki az es szetrugja a segget.:D:D Meg Tom a lider, na o is jo arc, elmondja otszor ha barmire szuksegunk van, csak szoljunk.

A nyelvvel eleg konnyen baratkozok, neha mondok cifrakat, pl valamelyik nap, nem volt hus az ebednel, mondtam a mellettem ulo angol gyereknek, hogy jo hianyzik a flesh(vagy mittom en hogy kell leirni), erre kikavagott, mert hogy azt csak az emberi husra mondjuk, kajara csak a meat...:D:D Azota mindig kerdezi ebednel, hogy milyen a flesh, en meg mondom, hogy egy kis verrel nem is rossz...:D:D

Zuhanyzoban, knock/knock viccek kiabalasa altalanos dolog.:D De hallottam egy szerintem oriasi viccet:

-Hey Dean!

-Waza?

-Have you heard the joke about Dean?

-.... No...

-It is reallz gayyyy!!

:D:D

Roviden osszefoglalva: Minden olyan mint a filmeken. Mindenki dagadt, mindenki elharapja a szavak veget, a kaja marha edes, gyorsetterem mindenhol es nagyon butak.

Errol jut eszembe, a takaritonok fonoke Pam. Nem hisz nekem, mert mondta, hogy szlovakiabol jottek a nagyszulei, en meg mondtam, hogy akkor meg nem volt olyan, csak Magyarorszag es onnan mentek. Szerinte ilyen nincs, mert akkor en meg Oroszorszagbol jottem, mert volt olyan hogy Szuvjetunio. Na akkor tartottam neki egy toriorat, de miutan azt mondta, hogy a gipsy meg a magyar ugyanaz, na akkor feladtam. Olyan buta, miunt allat. Es nem hisz nekem. Pedig Arpadtol meg a het vezertol kezdtem el magyarazni...
Ma meg a szennyes szakot kioszto csavo mondta, hogy hasonlit a nyelvunk a finnhez, mondtam, mert egy nyelvcsalad, ekkor megkerdezte, hogy torit tanulok az egyetemen, mondtam, hogy ehhez meg nem kell egyetemen tanulni a torit, hogy tudjam.:D De volt egy magyar toritanara, aki 56-ban ment ki. Meg mellesleg, mondta hogy jo a kiejtesem.;) Huhh hat ahogy a tobbi magyar beszel, neha nekem faj. Mint egy ovodas. Pedig angolt tanul ay egyetemen... Kxrva gaz.

En a skot gyerektol sokat tanulok, de en is tanitom magyarra:D Sok kulonbozo hasznos szot tud mar: Zsenialis teknos, butorraktar(amit mar majdnem, mindenki tud es azt hiszik, hogy ez egy kemeny magyar karomkodas.:D), leszarom, bazdmeg, csipa(ami lengyelul punci) stb.

Udv.: KaGe

(Helyesirasi hibakkal egyutt tessek elvezni, mert nincs idom visszaolvasni. Kozben egy marha angol gyerek nem tudja a ZipCode-t, megnyitottam neki a tabor honlapjat, ahol pont internetezik, de nem tudja visszavaltani a szerencsetlen a lapfulet... Ilyen az elet itt Greylockban.)
 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kage.blog.hu/api/trackback/id/tr981197807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Celine 2009.06.21. 13:17:14

Szijja!

Fogok ám kommentelni sokszor-sokszor :) Látom jól vagy, ennek nagyon örülök és szét röhögtem magam a bejegyzéseiden :) Szóval Törpapa?

Érezd jól magad, vigyázzatok egymásra Zolival és írjatok sokat-sokat :) Rendszeres olvasóitok leszek, ebben biztos vagyok :)

Eszti voltam/leszek :)

fokapitany 2009.06.21. 13:58:10

Helló!

Én inkább név nélkül maradnék, csak biztatni szeretnélek. Ha tartod a színvonalat, akkor ez fasza blog lesz.:) Jól írsz, nekem bejön a stílusod.

Sok sikert, jó munkát!
süti beállítások módosítása